ario222

گزارش تصویری از هواداران میلیونی محمود احمدی نژاد

In جنبش سبز on 2009/11/01 at 22:51

در حال گشت در بلاگها بودم که یک گزارش تصوری بسیار گویا از هواداران میلیونی رییس جمهور توجهم رو جلب کرد!اگر به عکسها توجه کنید میبینید که هواداران از هر سو به طرف این رییس جمهور نورانی شتابانند!من بعد از انتخابات در اثر دوستان ناباب فکر کرده بودم که رای وی ۲۴ میلیون نیست بلکه نهایتا ۲۰ میلیون بوده حالا اعتراف میکنم که وی حداقل ۲۰۰ میلیون رای داشته و نهایتش هم معلوم نیست چند تا بوده و باند مخوف جنبش سبز رایهای وی را خورده اند یا هرچی!!! ببینید و بر خودتان تف و لعنت بفرستید سبزهای فریب خورده….. اگر چشماتون این جمعیت انبوه رو ندید تعجب نکنین!هرکسی که چشم بصیرت نداره!من دارم و محمود اینا فقط! یا مثل من متنبه و تنبیه شوید یا میکنندتان البته تنبیه!!!!….

گزارش تصویری از هاله اسلام

پاسخی بگذارید

