ario222

اندر حکایت آنفولانزای چیز(رهبر)عظیم خلافت اسلامی

In جنبش سبز on 2009/11/02 at 16:01

همانطور که همه حضرات مستحضر هستند، در هیاهوی مشکلات سیاسی،اقتصادی و اجتماعی ایران، مشکلات بهداشتی بزرگی همچون بیماریهای فراگیر روزبروز گسترش میابد.

نه تنها حکومت به فکر ملت درمانده خویش نیست و سرگرم تصفیه حساب با سبزهای ملی شده که ملت نیز غافل از برخی مشکلات شده است.البته من نمیخوام بگم ملت میتونه کاری بکنه، میخوام بگم ما باید سهم بیشتری به اطلاع رسانی در مورد ترورهای کور بهداشتی داشته باشیم.ترورهای بهداشتی در بیماریهایی همچون سل،وبا،ایدز و اکنون انفولانزای خوکی در کمین مردم خصوصا در مناطق محروم ایران هستند.

هر هفته اخباری از گسترش آنفولانزای خوکی در رسانه ها درز میکند.هرچند اگر به خواست حکومت باشد اصلا وجود آنرا منکر میشود ولی بالاخره تا یکجایی در دیزی بازه و محمود و رهبر مشغول،از یکجایی نه دیزی هست، نه محمود!

من رشته ام هیچ ربطی به پزشکی نداره اما در طی گفتگویی که با یکی از نزدیکان چیز عظیم اسلام داشتم، دچار حالت خوبی شدم، این حالت که غالبا در بزرگان پزشکی رخ میده در منم رخ داد و من عامل انتقال آنفولانزا رو فهمیدم.شاید تعجب کنین ولی نباید ما استعدادهای خودمون رو دست کم بگیریم که ما به یمن رهبری داهیانه چیزهای اسلام، بزرگترین،بهترین،خوبترین و چیزترین ملت جهان شده ایم.

حالا نگین چیز چیه؟هرچی دوست داره دلت تنگت بگزار جاش!بسیجیا بهش میگن رهبر،تماشاچیا میگن سماور ….

اما این کشف بزرگ من که زمینه ساز جهش بزرگ علمی کشور شده و خیال چیز رو از جنبش نرم افزاری راحت کرده اینه که: من عامل انتقال این ویروس و راه از بین بردن اون رو پیدا کردم!

به نظر شما آنفولانزای خوکی(یا از نظر علمای اسلام آنفولانزای نوع آ!) موجب تشویش خاطر مسئولین حکومت شده یا آنفولانزای فراگیر و رو به گسترش سبز؟!

من پاسخ را با حکایتی عبرت آموز از دفتر رهبری خواهم داد:

البته نقل است که رهبر مسلمین جهان به این آنفولانزا گفته اند نوع آ، چون هنگامی که تظاهرات میلیونی دوشنبه 25 خرداد را با هلیکوپتر دیده اند ، از ناراحتی قسمت تحتانی ایشان (که برای امت بسیار مقدس و مبارک است و مورد پرستش بسیجیان و امت همیشه در صحنه چاقو بدست می باشد.) سوخته و ایشان فریاد زده اند «آ»،

اطرافیان نگران شده اند که یا حضرت عظیم این چه حالت بود؟

ایشان نیز از روی شرم و حجب گفته اند: هیچ، آنفولانزاست!

یکی از یاران و از قرار معلوم همان رییس دفتر خوش تیپ ایشان برای فاش نشدن ابعاد عظیم موضوع، فی الفور فریاد برآورده که آری آنفولانزای آ ست!

من که حتم دارم آنفولانزای آ در اینجا بوجود آمد!راه دفع آن هم سادست : ملت ایران دست از مبارزه بردارین آنفولانزای عظیم حکومت هم فروکش میکند…

پاسخی بگذارید

