ario222

بیانیه محسن میردامادی به مناسبت ۱۳ آبان از زندان اوین

In جنبش سبز on 2009/11/04 at 03:01

*از اونجا که امتیازم کمه و هر روز نهایتا 2 لینک میتونم بفرستم،این خبر رو انتخاب کردم از یکی از دانشجوهای خط امامی سابق،.میردامادی هم مثل صدها نفر امشب به یاد 30 سال پیش، با در و دیوار سلول درد دلها داره،شاید میردامادی الان اونجاست چون یکروزی یکسری کارمند بیچاره امریکایی رو گروگان گرفته بود،شاید چون باید بفهمه اون کارش بد بوده،هرچند میردامادی و دوستانش نگذاشتند یک خط و خال به اونها بیفته اما ….من حتی نمیتونم تصور کنم توی اون زندانهای جهنمی خلافت منفور اسلامی چه بر سر این ایرندوستان میاد.تنها قدردانیم این بود که یک لینک رو به این جوانمردان چون سرو بلند قامت تاریخ معاصر اختصاص بدم.

خدایا آیا میشه ملت ایران آزادی واقعی و برادری و انسانیت رو بازم حس کنه؟من ته دلم میگم خدایا ما مگه چی میخوایم؟خدایا اگه تو بخوای دیگه نه دیکتاتوری داریم نه زندانی سیاسی،خدایا همه این ادمهای خلافت اسلامی و بدیهاشون رو می بخشیم فقط تو کمک کن بدیهای این نظام رو اصلاح کنیم بیانیه محسن میردامادی به مناسبت ۱۳ آبان از زندان اوین

پاسخی بگذارید

